Hogyan kezdjem el?

Először is vedd meg az I. és II. kötetet. az ANKH kiadónál, ott sokszor van akció, és ilyenkor akár féláron is megveheted. Pár nap alatt megérkezik a postán. Jobb oldalon találsz ehhez információkat. Ha nem bírod kivárni, akkor a Librinél, a Líránál, valamint az Anima és Tótágas könyvesboltokban is megtalálod.

Természetesen több könyvet is vehetsz már az elején, de ez a kettő az induláshoz feltétlenül szükséges.

Ha beszerzeted a könyveket, lapozz bele, csemegézz, és érezni fogod, amikor rátaláltál az első feladatra :)

Egyszerűen el kell kezdeni! Mindig az első lépés megtétele a nehéz. Válaszd ki a gyógyítást, vedd fel a kéztartást és a többi magától menni fog!

Nyugodtan olvashatod kéztartás közben a könyvből a megerősítéseket, és egyéb információkat.

Nem baj, ha nem vagy spirituális ember, ha nem vagy gyakorlott meditáló, én lepődtem meg a legjobban, amikor egy 72 éves férfi, az "egyszer élünk és a fizikailag látható világon kívül semmi nincs" gondolkodással meggyógyult az állandó csípőfájdalmakból. Felvette a kéztartást és mondogatta, ami le volt írva és működött. Lehet, már egy kicsit tágult a horizontja ...  :)

Nézd végig a bal oldalon a cimkéket és láthatod 1 év alatt mi mindentől szabadultam meg én és családtagok, ismerősök. Végérvényesen!!!! Egyedül az elszántságra kell időnként ráerősítenem, de tudom, hogy azért, mert nem csináltam az elején a teljes győgyulásig, hamar abbahagytam.

Az első napokban amikor csak tudod csináld. Nem baj, ha valami nem megy, elfáradsz és csak 1-2 dolgot csinálsz meg, csak ismételd és ismételd. Gondolatban lásd a megerősítéseket, képzeld el magad előtt, hogy milyen lesz, ha meggyógyultál. Pl: torokfájás esetén selymes érzés a nyelés, a gyulladt, dagadt mandulád már nem piros és visszahúzódott eredeti méretére, stb.

Az elején a légzéseket, a színek vizualizációját, mantrákat elhagytam, mert mindig kiestem az egészből, elvesztettem a fonalat. A kéztartás mellett csak a megerősítést mondtam, amelyeket jelentősen kibővítettem napokig, amikor csak tudtam. Néha mantráztam is de ritkán, mert, ha pl.13-szor kellett ismételni, a 8.-nál mindig azon gondolkodtam, hogy hányadiknál is tartok :D:D

Vannak olyan mudrák, amelyeket fekve, vagy térdelve kell csinálni, hát nekem az se ment..., minden fekvőt és térdelőt ülve végeztem.

Törekedjünk a 100%-ra, de az 50% is jobb a semminél!

Amikor a gyógyító kéztartásokkal találkoztam, már nagyon rosszul rosszul voltam, hónapok óta voltak erős fájdalmaim, az orvosok és gyógyszerek nem segítettek és nem volt más, amiben bízhatnék. Úgy éreztem ez az utolsó esély és megcsináltam!! Ez az utolsó esély valószínűleg szerepet játszott a sikerben :)

Környezetemben azok a legsikeresebbek, akik szintén mint "utolsó esély a gyógyulásra" vágtak bele. Ők mind győzedelmeskedtek, mert nagy volt az elszántság és kitartás.

Kiad. 2016
18.o.
Fontos! A megerősítéseket a megadott számnak megfelelően ismételje, és mindig a mudrával együtt végezze (a kéztartást a leírt ideig tartsa ki)! Amint a megerősítést elmondta, a mantrát mély belégzés után az előírtak szerint zengesse!

Miközben a mudrákat és megerősítéseket teljes hittel és kitartó akarattal alkalmazzuk, ne felejtsük el az univerzum legfőbb ide vonatkozó szabályait:

A gondolat (megerősítés) mindig felülír bármely szót (mantra) vagy tettet (mudra)!
A szó (mantra) erőt ad bármely gondolatnak (megerősítés) vagy tettnek (mudra)!
A tett (mudra) formát ad bármely szónak (mantra) vagy gondolatnak (megerősítés)!

Miután a fenti idézetet elolvastam, azóta igyekszem nagyon precízen betartani a leírtakat, mert tudom, hogy ez jelentősen megnöveli mind fizikai, mind lelki és mentális szinten a fejlődésemet, vagyis sokkal nagyobb a hatékonyságom, mint a részleges végrehajtással.

Lényeges, hogy a gyógyítás alatt figyeld magad, a tested, a változásokat! Célszerű naplót vezetni róla, hogy rácsodálkozhass a végén, de legalább a kezdéskori állapotodat rögzítsd!!!!!

Először mindig magadat gyógyítsd!!!! Csak ezután gyógyíthatsz másokat is sikeresen, a tapasztalatok birtokában. Azonban célszerűbb, ha átadod a tudást és segíted az elindulásban, így több időd marad magadra :)

Feltétlenül nézd meg a húgyúti fertőzések bejegyzést, ez volt az első és egyben " az utolsó esély a gyógyulásra" kísérletem, amely szerencsére sikerrel zárult. Ott részletesen leírtam a kezdéstől a befejezésig szerintem minden fontosat.

Érdemes a többit is elolvasni, kezdj is bele! :)